Friday, June 27, 2008

废女?美女?

不瞒你说,这个问题在几个月前我就在想了

昨天在美女部落格看到很多美女,让我突然想回这问题

不懂这些美女们废不废的呢? *我的废是指无厘头,搞笑*

会让我有这个疑问是因为我朋友告诉了我一个理论



美丽的女孩不废

很废的女孩不美




她的意思是如果你是个很废的女生,

即使你长得还不错,

人家也只会记得你很搞笑

而不会说你美



一开始我不是很赞同她说的道理

可是想一想,

有什么女明星又美又搞笑的呢?

我想了很久

也没想到谁出来 

而搞笑的女明星也没几个会被封上美女的字眼

可是我却不认为搞笑的女生不可以是美女

哈哈哈,我自己都不懂我自己到底赞成哪一个想法

一个搞笑的女生 也可以是个美女吗?

那你宁愿做个美女还是废女呢?

20 comments:

stockname said...

Good Topic, u must a intelligent girl. I think i am under estimated u.

stockname said...

i further belived u r lenglui plus full intelligent girl.

walau, man no more space to stand

Jasper said...

真的耶
因为
大家都把美女都建在
形象 上
有形象的话
大家就会说她是个美女

有气质


就是一个
气质美女~~

jordan said...

hmM~~agree agree~~

shaunyeap said...

stockname: never ever underestimate anybody~~~and u'r right she's brilliant...lol

废的美女=表现自然的美女...lol

dreamy said...

stockname,
thanx for ur compliment.
bt it's nt wholly my idea.
my fren started it first.
btw, u din tell me u agree onot. lol

mlng,
哇~ 你酱称赞我,我会睡不着呐。哈哈
我以为关丹之旅后,你会觉得我是个废女

jordan,
U agree pretty girls wont b funny girls? den which 1 u prefer? lol

skyzyeap,
hahaha, i'm nt brillian la wei.
tat's mean u tink funny girl can b pretty girl oso?

jordan said...

hmM~~ i also don't know how to explain~~ cos sometime i saw pretty girl is cool and not funny~~ maybe is my problem wah~~hahaha

ang ang said...

管她是廢女還是美女,最重要的是善良女。哈哈哈!

Anonymous said...

ann ann is 废女+ 美女
cox all my fren also in this category geh~~~ ngam?? haha...
include myself~~~ lol

Anonymous said...

每个人在这方面都有不同的看法啦,而我就不赞同咯。如果一个女孩长得很美,但很搞笑,那别人对她的搞笑会比较印象深刻而以,这并不代表她不美。反正搞笑不是一种缺点,所以也没必要太在意在别人心里到底是搞笑还是美咯。

Anonymous said...

agree with mj...it's just that ppl r more likely to remember that the girl acted funny...
but if the girl is pretty,still others will think that she's pretty no matter how. although they'll refer her to funny than pretty, but in heart they'll still think the girl is pretty de...

JoeE said...

Wa.. So many comments liao stil wan comments..
If a pretty gurl is funny den there'll be an extra credit for her lo..
Both can exist together..

dreamy said...

jordan,
mayb the pretty girls u met is shy? so they makes u tink they're cool?

Ang Ang,
哈哈, 也对啦。 最重要是心地善良


Finaly got comment from the girls~~

lizzard,
hahaha,yayaya..
of coz include u oso!! *Winks*

mj,
那我就继续当废女咯,哈哈哈
可是我怕搞笑的女生会吓坏人咯
那我只在你们面前当废女好了

Anonymous,
hhmm, if in heart u tink those funny girls are pretty girls den next time please compliment them as pretty girls oso~ They'l feel even more happy, Or u cud refer them as funny pretty girl!! 废美女!

joee,
sorry to force u to leave comment.
but i stil hope to c ur opinion here~ i know u had a great taste for pretty girls. lol
btw, i tink u're oso a 废美女~
呵呵呵

Anonymous said...

哈哈,做会自己就好,自然就好,开心就好。

JoeE said...

Wa.. No need lidat wor.. Thx lo wei.. Haha..
U din force me.. I'l willing to leave a comment here.. Haha...

Akira 思胜 said...

表现自然就是美女了啊...
最重要是你得做回你自己哦... 不要去在乎那么多咯...

Anonymous said...

通常美女給人的印象就是有儀態、有氣質;而搞笑女星則相反,所以后者很難被人認為是美女。

不過我覺得自然、有智慧就是美女!

ys said...

每个人对美和废的定义不同啊!

所以你觉得美的,不代表我觉得美。
所以你觉得废的,不代表我觉得废。

dreamy said...

mj,
你也是哦!

Joee,
but i really feel happy tat u leave comment here~~ =)

akira思胜,
“自然就是美女”,很好的一句!!
可是有时候环境所逼,没办法做会自己

GLADYS公主,
搞笑和美果然很难并存~
自然和有智慧,你的见解也对!!
我相信你就是一个了~ *winks*

pianys,
各花入各眼,不同的人就会有不同的定义
那你对美的定义是怎样呢?

Anonymous said...

就算我要当美女,
也没有我的份吧。
因为我的形象不符er...

就算如此,
我还是很赞同当为废女,
因为,我觉得,
废女,至少比美女,更为大家带来持久的欢乐吧!