Thursday, April 29, 2010

前年今日

好久没用中文了
话说今天我很早就回到家了
难得没带工作回家 原本打算做个好学生
收拾书本和笔记 要读一下
虽说还有几个月才到重考得日期
不过提早准备 也应该的吧?

不过,很遗憾的 我上了网后
就完全没冲劲要读书了
还很无聊的 看会两年前我post的东西
看下看下 读到这篇
2008年4月29日
时间过得真快,那是两年前的事了
突然有点怀念 一群人在我家捣蛋的时光
很怀念 读书无工作压力的生活

我知道人要成长
也知道大家还很要好
只是要一起出来 打打闹闹
是很困难了

2008年4月29日
我们一起开开心心的玩了一天

2010年4月29日
大家都在各忙各的生活

3 comments:

Jasper said...

next time dont use mandarin.
so look like a 小妹妹

dreamy said...

weiiii..
my mandarin so bad issit?
=(

LeisuRely said...

dear, don't be sad, it's our life journey... sometime I miss our secondary school life too.. but time flies, we can't stop it, last time while we were having exam we wish we can graduate faster and leave the exam hell, but now we miss it pula, so strange.. =P