Thursday, April 10, 2008

给陈小姐的道歉信 

陈美君小姐,

很对不起我没传简讯给你来祝你生日快乐
我没忘记,就不懂做么没行动。 是我不好。。
以示补偿我在这里祝你


生日快乐!

认识了这么多年,几乎每年都一定会在当天跟你庆祝(除了我去当兵那年)觉得有点怪怪。。

我们酱熟,你不生气我当天没跟你说声生日快乐吧?呵呵

希望你生活愉快 事事顺利 心想事成(有点老土)
总之就是好好的活着吧。哈哈哈 

你永远的好朋友,

刘雪燕小姐 

4 comments:

Anonymous said...

low suet ann,yaya,reli no1 post a blog specially for me geh..but i still cnt 4gv u..nxt time dun use sked will disturb me study or bcuz i'm having so u dun1 2 sms me n greet me

dreamy said...

y write my full name? lol
k lo, i know i not good dy la.. i wont do tat next year lo.. =P

lavender said...

hahaha..the letter is like super formal lo...lol

dreamy said...

wow, miss lavender stop by my blog!! so happy lerh..lol
is nt formal la.. i oso din include address.. =p