Thursday, February 19, 2009



偶尔也有情绪化的时候
虽然很少发作。。
突然的觉得



很讨厌 高楼大厦
很讨厌 人潮拥挤
很讨厌 紧绷的生活
很讨厌 商业化的生活

很累

突然 在人潮拥挤 的火车里
很想 就蹲在地上 失声的哭
只是 很想
可是 我很理智的 闭气眼睛
生呼吸。。

我没事

只是

心身上 有点疲累
学业上 有点挫败感
友情上 有点失落感

只要逃避现实一个晚上
我就会恢复了
诉了苦 感觉也好多了

11 comments:

jordan said...

偶尔间有一点情绪化,是件好事来的...有空去接触下大自然...把心里的不好通通都赶走...加油!!!

Anonymous said...

bad mood?
cuz take public transport back just now? :(

Anonymous said...

讲真的,自从开学前几天我就开始很有压力,那种压力也不知道是冲着什么而来,或许是钢琴和这个学期的科目吧~有天,当我跟我妈说要考回钢琴室(之前我已经决定不考的),然后我妈问我原因,我就不知道为什么眼泪在眼眶里流出来~我不知道为什么会这样。。我觉得我对钢琴学业都很累。。。
(i guess u know who am i..hehe..
shh......just let me be anonymous here,haha)

小戀LyNNe said...

我想沒有一個人是沒有壓力的吧
今天我回JB的時候
遇到一個我們的junior
就早上有跟我們一起上課的
就跟他聊起了我們的事
突然她就跟我說一句
你真的看起來很煩在想東西的感覺
這是最后一年了
一切都關系到我們的未來的事了
這幾天晚上我才跟我朋友聊了很多
如果不是那天跟那個在臺灣的好朋友聊
我想沒有辦法在你們面前蹦蹦跳跳的了
一定是每天都會若有所思那樣
昨天晚上又跟另外一個朋友發了很多牢騷
所以今天他們來說的時候
反而不懂為什么沒有很大的波動
我想現在真的是時候逼迫自己去思考了
ann加油
難過釋放出來之后就要開心
別讓難過維持太久

Jasper said...

怎么了呢?
亲爱的 同学

我也是觉得越来越压力
最近几次上课的时候
我都不是很清楚那女人在讲什么
可是
你们都装到“好像”听得懂那样
都不知道我接下来要怎么死!!


不要太过难过
有什么烦恼,就说说
不要闷着!!

你不开心
会不会是ktm里面的那些人很臭?

cyrus said...

我今天也很emo..不懂形容的感觉。。。感觉一切都不是我要的。。。很想躲起来,谁也不睬。。。。

LeisuRely said...

sometime, I will be emo too~~ When my exam is around the corner... haha~~ but I think we all will go through the period de... juz u need to wake up after this and think for the ways to solve your problem... you can de, don't worry... =)support u...

Anonymous said...

a...y suddenly felt so tired?
it's ok to be emo sometimes.
fins some ways to express it out...like i find u when i'm hving prob....
dun always try to be 'ok' so that other ppl won't worry abt u, sometimes ppl hv to be 'not ok'...XD

Anonymous said...

humans r created to face challenges n problems... I always accept wat i've got n appreciate tat... dont blame it on you yourself or others...
just make urself everyday a happy day... just take it if u're destine to do or deserve to have tat... just put a smile on ur face no matter things are good or bad...bad thing wil become better after a smile and good thing wil get even better... happy always... apply to both the anonymous and dreamer...

Anonymous said...

能明白那种感觉。。。
突然来了,就坦然接受。。。
可能过了,习惯了,就没事了。
抱歉不能陪伴你。。。
大家一起学习如何掌控它吧,
可能人就不会那么难过了。

dreamy said...

jordan,
看来我应该找一天去大自然享受一下

Miss Hazel,
well,i dont think is becoz of the public transport. dont worry =)

Anonymous,
我相信你很重视钢琴和学业,所以才会觉得很累
我们一起加油吧,至少知道不是自己一个人在烦恼着 =)

小恋, 
你说的很对,可能就是因为我没找人发牢骚才会令情绪 不受控制 
发泄了,心情真的好很多 

mlng,
现在感觉好很多了,别担心 
我们一起加油吧! 

Cyrus,
我想大家今天的情绪都不是很好吧
当问题解决后,希望我们都不会这么烦恼

Leisurely,
I guess we're all the same.
Will feel emo when we faces challenges. Thanks for ur support..
At least i know i'm not the one that will feel emo.. =)

Anonymous,
sometings been bothering me.. i feel tired of thinkin how to solve it..
Sometimes is very hard for me to find ppl to expres.. i duno who to find..
But is very hard for me to tell ppl tat i'm 'not ok'.. is just hard.. =)

Anonymous,
Thanks for ur advise.. I understand the concept but sometimes is just hard to practice it. But i'll try hard to put a smile on myself no matter what happen. Thanks =)
btw, can i know who are i?

燕, 
当有人陪伴时,应该就不会这么难过。。 
我们一起努力吧 =)